Hang out 05062010
June 5, 2010, 10:36 PM ϟ 0 Babbling

hoyy hoyy pepps , :D
hang out todayy uhh
agak memenatkan jugaklah. but ta macam last week . :)
today huh? cam gampang saja . jalan-jalan tanpa hala tuju . maw meet member ? meet and blahh . grr!
but naseb baek la naseb baek menyebelahi aku today. dpt member yang baek gila hati beliau :)
hope kaw d'murah kan rezeki . kenal kan aq kat boy dea or abang angkat dea yang prihatin and pemurah . HAHA .
SUMPAH tak kedekut weii . macam-macam dea blanja kitorang kod . waahh!
makan , minum , shopping . gila gempak . yang pasty dea takda haty kat kitorang . just dea sayang kan member aq sebagai adek angkat saja . soe brader , aq nyemak jeh follow korang date tady. HAHA!
:)

tepat pukul 9 , mak aku membebel dalam phone suroh balek. grr! aku pown otw balekk lahh.
sampay ruma jeh kne sound ngan bpak aku . tataw aku asal mood dea ta baek . datang bulan kod xD
then, sampay uma bukak baju mandy gosok sana gosok sni gosok bawah gosok tengah. HAHA then,then , naa taw gak kea ? isayman. lebeh2 nampak. HAHA
uke doh , penadd suda tangan ini . choww !

Thank you NABEL<3 and his abang angkat :)

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .