2 minggu berlalu
August 5, 2010, 11:15 PM ϟ 0 Babbling

dah 2 minggu aku tak update ini blog . rasa rindu plak . HAHA ,
btw , assalamualaikum readers :P

dalam masa dua minggu ney , macam2 berlaku , hal ini la , itu la , gini la , gitu la , bagay-bagay .
so , malas aku na story pasal sch aku .
(dasar pemalas)
em em , pasal change school . tah la wey , macam dapat , kadang2 macam ta dapat .
cekgu aku tuh la , cita keling maca . grr , sembang ari tuh , this week is my last week dekat sch ney , but , bpe hari lepas , dea ckp , surat pelepasan uh kena sent dekat Kementerian Pelajaran . maybe kena tunggu 1 month baru result kuluar samaada aku dapat pinda kea tak . grr .
kirekire lepas raya la kod aku blahh .
macam falat .

dah la wey , malas mau story pasal change sch ney . byee

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .