Comment Kawan-kawan
August 29, 2010, 2:41 PM ϟ 0 Babbling

Awie best giler member dengan ko . ko the best weyh !
wafiq kau ney an , jenis tak boleh simpan rahsia !
mukmin punai ang besar sangat , jeles aku . :D
zarif suka menyusahkan aku , asyek-asyek suruh aku cas kan batery fon kau . grr
pakmat suka ponteng kelas , kerap ponteng kelas , sapa backup kau ? aku jugak kan . zz , p/s kau banyak hutang aku duit kelas tahu . bayar nanty kat akhirat !
aizzat keypeng , kau suka mencuri uh , benda yang kau selalu curi , pen , pembaris . HAHA , tapi , bes ah kawan dengan kau . btw , suka suruh aku jahit seluar kau buad bowcut . :Pepul ada sikit perubahan la aku tengok dalam diri kau ney , dulu jual rokok , but now , dah kurang kod . hehehe
mat ped Best kawan kau , but , macam serabot sikit jeh , kau suka tanya , suka menyempit tempat aku , minx makanan aku , tension aku lol
aguib macam gampang !! pondan takut byle na ponteng kelas math , serabot , duit berkira , yang penting aku suka berkawan dengan kau . I LOVE YOU KEYPENG G-7
yop kau ney ok jew , tak kedekut rokok ngan aku . kau nie cam serabot sikit tapi best ar member dengan kau . nie ar member yang aku cari2
am hang ok jew , best kawan ngan ang . t lau ang pindah , jangan lupa kan aku n sume budak2 blok M . makan bebanyak bia besa la badan tu . STOP SMOKE . caw
petot ko ni ta pandai cover la . len kali cover sikit gigi kau tuh . nanty ta kantoi lagy . bes kawan ngan kau . ko engt lagy mse kite kantoi rokok ngan pakwan kat padang , muke ko kelam ut . huhu . dok cner wat perangai leklok ckit . jangan lupa blok M k la . chow .
danny ko ni aku tngok style jugak . rupenye ko budak KL . tapi aku ta pham , sbnarnya ko layan ap ? em , ta kesah ar . apa2hal banyak la berubah . wakaka
emy entah la derr , member ngan ko biasa jew . tapi . bab cintan , aku lagi suka sembang dengan kau dari yang len , anyway , ko la bestfriends akhir hayat . sayang ko keypeng
gerik kow ney ok jew . pasal duit hari tuh . halal lah . tak perlu bayar . askum
haziqkau ney ok la . tapi kurus sangat !! hehehe . kalau boleh berubah sidikit sikap uh kan lebih baek . kalau merokok , berhentilah , berhentilah anda sebelum anda terus diberhentikan .
bob n3 boleh la . tapi macam haram sikit la . sikit jeh . tak banyak .
sharvin boleh la . bes kawan dgn kao . sbb kte hisap rokok sama2 . pernah overnyte dengan kau sambel hisap rokok sampai pagi .
ajan aku tataw nak ckp ap . kte knl bkn lama sangat , tkt ni lepk ng ko , ok jer , not bad , x pena agy aku tngok ko mara2 , sengih jeh , then , ko ni sangap , sangap rokok . HAHA
rey best gak agy2 mse kau jadi hantu ari uh , bes kot . agypown dulu kau blok M , mst kaw ta biasa an blok N , ble2 kau on9 kat FB or MS , jgn sombong plak . kalau ada rokok jgn solo pulak . :P
Fauzan RAKAN SEBISNES AKU . HAHA . kite sama2 buad bisnes kat blok N kan . :) aku rasa ko ney keypeng , ok la . tapi kau perlu mkn bnyk sikit , bab kau cam matped jeh .
intan
ntah . biasa jew . kadang2 tu ko nei cam haramjadah tau x . cam celakew
qiela entah , cam biasa jew member dengan ko . tapi kadang2 mulut kau macam pompuan sikit . suke bergosip and masok air .

tasya
kadang2 macam haram , x tau nak jaga hati kawan tapi best kawan ngan ko , ko buad orang heppy ,
zaty
ko k jew , kadang2 aku tengok ko , macam budak2 jeh uh . mulut ko tuh , boleh tahan jugak la . lesar nak mapus . tapi aku paleng tak suka kau kata pompuan BOHSIA!
aida
ko okay je , cam gambapng r gak . first aku tngok ko cam best jew , kawan ngan ko . aku engat lg time ko minx 20 sen kat aku , ta tau malu doh . dah la ta knal lagy time uh . tah pape . tapi best r sembang dengan ko , suke bergosip . mulut kau kan keypeng . cam haram jadah . cam sial .
eti
keypeng .. aku tau ko selalu kutuk aku , but kdg2 ko slu buad aku touchin , tady pon aku nanges sebab kau kata aku ney macam2 . terasa kod . aku tau , kau lah member palien spontan dalam kelas ney . if kau t ajady pindah skola , takde spe yang boleh buad aku nanges lagy . (p/s aguib kan ada)



sumua ney comment-comment dary kawan2 SMVSM tentang saia .
ada lagy yang belom saia tulis . sebab banyak sanad . and banyak merepek2 jugak . HAHA .
SMVSM members , tengs fer the honest comment . :)

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .