Last night punya story
August 29, 2010, 3:16 PM ϟ 1 Babbling

sampay lah rumah tepat pukul 11.00 malam dengan nabel . when arrive jeh home , tengok abah and mama belom tidur . adoy , baru jeh cadang na kua lagy lepas ney , then , berilah salam seperti yang d'bicarakan ni .
aziq assalamualaikum , eh , ta tidur lagi ?
mama pegy mana ney balek lambat smapy pukul 11 ney .?!
aziq
kua berbuka dekat luwa tady . kan da sent txt kat fon mama , tak baca kea ?
mama
ye la . memang la ada bagi txt , ade ke mama bagi keluar ?
aziq
ala , bukan selalu pon , jarang kan .
mama
ye la , sekarang ckp memang la jarang , nanty , tiap2 hari nak berbuka dekat lua .
aziq
*tik tik tik .

aku pn terus lah berjalan kepenatan menuju ke ruang tidur ku . sampay jeh , terok buka baju , seluar , tka boxer then , bareng . "fuhh , malang sunguh naseb ku hari ney " aku mengeluh .
5 min kemudian , nabel masok , "wey aziq , cepad sikit . tady bapak kau tanya aku , pose ke tak , aku tataw na jwb ap" p/s aku and nabel ta pose today . HAHA .
"HAHA , goyang ? dah , aku na siap ney . kau tunggu jub " balas aku .
aku pon mencari short pants aku and aku mencapai kaen pelikat aku yang tersidai d'tempat penyidai dalam bilik aku lalu teros ambek kunci moto dan berlalu keluar melalui pintu depan .
"kau nak pegi mana plak ney ?" abah start conversation 1st . "surau"
simple answer . "ada apa ?" mama mula meninggi kan suara dea . "qiamulai" sepatah lagi yang keluar dari mulut aku . "jangan nak menipu lah . !" lalu , berlalu lah pertingkalahan family aku . aku pon , teros blah sebab dah tak tahan . amek keputusan na tido surau mlm ney .


Surau Taman Gembira
sampay jeh . aku teros call lie aceh , suruh datang . tady kelam sangat suruh aku datang cepad . then , jumpe la dorang kat dalam surau . banyak kot 'TABLIK' . so , aku buad bodo jeh la .
tepat kol 1 pagy , kitorang mengambil keputusan nak lepak kat warung mamak kat simpang taman gembira , kitarang lepak la , haha huhu hihi sana sini , macam orang gila . sumpah kitorang macam mabok kot malam tuh , sampay ada endon mana tah tego , "kamo layan apa ?" HAAH . bodoh jeh . then , dah penad . patah balek pegy surau , call la somebody . cadang na call Sidea , but she's already sleep . aww . then , kacau lah sesapa yang belom tido lagy . salah sorang nye , amy , tak boleh blah la dea , agak lama sembang dengan dea , and aku buad keputusan na jady sept , so , aku off the line . then , txting jeh dengan
nina . macam2 ragam dea dengan aku ney . rupa2 nya kau ney nina , jenis penakod eaa . baru aku tahu . HAHA . then , sume txter aku da tido . aku pon call la orang lagy , SERRY is on my line now . byle dea answer , suara sangap keluar , ala , biasa la , baru bangun tido kan . then , aku pon buad la funn dengan dea , dea teros jeh happy , macam tak ngantok da . pelik aku ngan minah sorang ney . lalala . pukul 4 pagy , na la try lelap kan mata , credit pon dah habes ney . tatw ap na buad da , SUDDENLY , sorang takblik bangun kan kitaong , suruh sahur , and smayang tahajud . WTF !! aku baru jeh nak lelap kan mata weyy! tapi takpe . iman aku kuad kan . :P
lepas solat subuh , aku teros jeh balek ruma , slow2 aku bukak pintu gate , then , teros berlalu ke ruang tamu hingga la di depan pintu bilik aku . aku masok bukak kaen pelikat , teros tidur . Zzz .
HAVE A SWEET DREAM AZIQ :)


p/s panday-panday la HIGHLIGHT text yang gelap tuh ea :)

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .