Lama tak update blog kan
November 23, 2010, 2:40 PM ϟ 0 Babbling

doedoe . lama doe tak update blog .
1st aku tngok , blog da macam tak hidup da je a. ye la kan . aku kan gila game online sekarang ney . lagy2 game tuh ada kat pc aku sendiry . perghh , 24hours pnl lah game tuh . HAHA .
em , nak story pasal ap eh ?
haa , pasal mata aku yang baru ney . HAHA . tah sejak bila lha aku suka pakay celak . --' nampak memelikkan . yela , 1st time pakay celak kan . 1st , aku buad sndry , tak jadik . buruk mak aku kata , so , dea tolong buad kan . mak aku guna pensel jea . dea takda celak basah . mak aku bukan kaki fashion pon macam korang . :D
then , aku han glha tmpat biasa . TS,BB,PAVY . tu je la tmpat lepak . tataw nak lepak mn da . nak lepak sunway , mnes , jauh . malas pulak . xD . okeoke , sambong balek story tady . 4 or 5 pm macam tuh la , aku arrive pavy , lepak je la sana kan dengan membe2 kesayngan aku , nabel , ucik , paan , and geng paan , sory beb . lupa nama korang . HAHA . then , tah selang beberapa minit kemudian , datang sorang minah ney and 2 orang member dea sorang laki and sorang pompuan , nurul , kina , ahkiem . lepak la kejab kan . sembang sana sembang sini , pop pop , nurul perasan mata aku laen . dea kata buruk . HAHA . aku gelak je ala . then , dea kata dea ada celak basah . wahh ! pantang aku dengan beb . lalala . so , aku pon suruh lah dea buad kan kat mata aku ,. mati2 la aku enad dea nak buad kat toilet kea , dalam pavy kea , tmpat yang tak bnyak orang tngok aa . but sebaliknya . depan pavy tuh , blah kanan ,tmpat tong sampah x-tray rokok tuh dea mak up kan mata aku . pergh . segan sial babii . 5 min siap . aku tngok mata aku , macam setan da . sumpah beb . --' aku buad keputusan nak pegy toilet jab . cadang nak basuh aa , but , pk pk balek , batter tapya basuh . bukan selalu aku jady buruk . HAHA
oke pepps . aku pon tatw ap yang aku merapu ney . sure korang bnyak tapham kan . xD
byee

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .