18 . december . 2010
December 19, 2010, 1:35 PM ϟ 0 Babbling

kol 1 aku tenga dibuai mimpi , then , ada orang memangil menjerit nama aku . Aziqqqqqqq Richard !!!! perghh . richard tuh menipu a . HAHA . aku pon bangun la , bukak pintu tngok Zaiful Izham and Nabel Genji kat luwa . grr , diorang soh aku cepad cepad siap . aku apa lagi , teros rush masok bilik air mandi aa . then , kol 2 gitu aa (sejam lebih siap , cari baju tak jumpe - -' ) teros kua uma jalan kaki cari cab . Areman Elaine ada txt aku , suruh tungu kat lrt Salak , and dea kata sebelom gerak kua uma , txt dea . aku pon txt dea suruh siap skang . then , Areman Elaine call aku ckp dea kat klcc dah . - -' . dah dpt cab , teros gerak lrt sri petaling . shi nabel genji cakp , 'nanti kite kua kat Bts tau . tungu Faraa Ismail' , agak lama lah jugak tunggu dea , aku dengan nabel genji maen kejar2 . HAHA . dea bahan aku , aku bahan dea , dea bahan balek , aku dah sampay LIMIT . kejar dea aa . then , lrt dah smpy , si Zaiful Izham tenga cari Faraa Ismail di sekitar kawasan LRT bts , aku dengan Nabel genji teros masok dalam lrt tingal kan diorang . akhirnya , semua dapat masok dalam lrt . (naseb baek pintu bukak balek kan korang)

25 min kemudian . . .
smpy Hang tuah , 4 orang sekawan berjalan teros ke TS . then , lalu ts gerak sg.wang foodcourt . smpy sana jumpe member Nabel Genji . minomminom . then , sudenly Atien Arabella datang dok sebelah Nabel Genji . JELES BAII . Bhahah ! , 40 min lepak situ , gerak jalan2 turun bawah ke KFC , teman Nabel jumpe Nasy Simpson . pasto pasto , gerak NZ teros lepak dengan Areman Elaine , Shafiq Vg , Koko Krunch , Muhd Azril , Muhammad Syakirin Firdaus , Ayen Ericsson , Capit Comel , Aleen Amoy , Apix Apekz , Capit Evans , Yanie Liplce Sheer , Nabel Genji , and bla bla bla

then , gerak seladang , sensorang , Genie Nadd call ajk lepak NZ , malas aku . lepak seladang , photoshot ap la diorang . aku takda mood kod time tuh . PERIOD . HAHAH . then , aku gerak dengan Nabel Genji , Capit Evans ke entrance , jumpe Genie Nadd and Bubu Breslin , lepak lepak , gerak BB foodcourt makan . jumpe geng geng Aremain Elaine lagi . dorang dah abeh makan , aku baru jeh nak mkn , HAHA , kol 8 gerak kat blakang , aku tak baya tadi . HAHA . snap snap kat blakang toh , then gerak kea Lot 10 , lepak kat bawah tuh , aku tataw la ada ape , then gerak kea pavy terjumpe Tasha Hoyhoy dengan adik dea Daten Hoyhoy, then gerak kea KLCC , then teros balek . perghh , penad jugak nak story beb . sory aa guys , if kornag tak faham , aku pon kenkadang tak faham jugak apa yagn aku merepek tadi . HHA . pape pon , semalam hang memang bes :)




new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .