December 23
December 25, 2010, 2:26 AM ϟ 0 Babbling


rabu . yap , aku kua . kenapa ? HAHAH , saja-saja jeh kua , sebab selasa takdpt kua en , agak jeles jugak lah tngok ramai memb aku kua selasa tuh , grr


kol 2.30 p.m gerak dari ruma , asal lambt sngt ? tunggu Ucik Jahat punya pasal . then , dea boleh plak kata tamau pergi . perghh , memang menyirapp aa aku . - -' . gerak2 , boleh plak gadoh dengan Nabel Genji pasal duit rm1 , bapak dea laa , singit pon kedekutt - -' nyaris aku nak penumbuk muka dea uh , then , dlm LRT diam jeh , smpy Hang Tuah , aku minx maaf balek kat dea , sebab ap ? sebab kang dea tinggal kan aku , aku takda mmb nak lepak . yela kan , aku kua pon ikot dea jeh , lepak dengan mmbe dea , bnyk memb kata kan :D

then , jumpe geng-geng Wanchai , Hanif , lepak kat FoodCourt Sungei Wang , then , sara datang dengan kawan dea , (sory lupa nama) :D
agak lama jugak lepak , aku dengan nabel nak gerak bistro jumpe lowkey , budak2 laen gerak KTV karoke . lepak dengan lowkey , photoshoot abeh la aku , pantang nampak canon depan mata . HAHA , snap snap , 3 jam berlalu . aduuhh


chantek tak gamba diatas ? aku yang capture tuh . ada banyak lagi , but , lowkey belom upload dalam fb , dea kata internet dea lembab . aduh - -' takpetakpe selagi tahap kesabaran aku masih belom membuak-buak . HHA . joke lol

haa , jab . lupa nak show .
NAHHHHHH !




comel kan budak ney ? i adore him .
gempakk aa , dress sempoy jeh , but cute gila nak mampos , kalah Nabel Genji :D
p/s gamba dea atas ney aku capture tahu . lalalal :p

dah , abeh sudah . tataw nak tulis apa lagi . pkol 4.30 a.m skang tahu , tidoo weyy . night




new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .