Kawan Baru
December 1, 2010, 11:50 AM ϟ 0 Babbling

poittt . semalam aku hang doe . 30.11.2010 .
act cadang nak minx keja , then then , dah tuh tataw nak pegy mne . lepak aa kat tanga dalm pavy uh . agak2 lama la jugak lepak , nampak sorang budak laki macam budak2 dok diam sensorang . kesian betol , sunyi nye dea kan . so , aku and nabel buad la keputusan pegy lepak dengan dea . wootwoot , lepak2 , member dea datang , sorang laki and sorang pompuan . aku lupa aa nme betol korang . nama samaran enad aa . ame , kacang , dua ekor pompuan uh aku lupa . :D so , aku and nabel buad keputusan follow dorang . agak2 pukul empat macam tuh , sekor budak ala2 dresup hardcore datang . Kirin nama nya . bes doe lepak dengan kirin , muke kasar , badan besar , hati harcore , tetapi ada jiwa nya berbunga2 . bhaha . sumpa aku suke bahan kau kirin xD
dahdah , tuh jea aku nak bagitahu . HAHA . cyaa

thanks approve me as your friend ame , kirin , kacang and the others people

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .