Oihh poikk
December 10, 2010, 8:00 PM ϟ 0 Babbling

Berdasarkan gambar rajah diatas , comel tak ?
A)Comel
B)Comel
C)Comel
D)Comel
HAHAH . gamba diatas tuh kire Belle Xderian . HAHAH , kenal tak ? tak kenal sudeh . bukan hal aku :)

tu la kau bell , kacau aku mlm2 lagi , naseb baek time tuh aku beol tido and tenga bohsan gila talak , tak sangka kau boleh plak call aku en , yelahh , kata beliau ada saki - baki SS . oh yeah .
nak tao knapa aku post pasal ney ? sebab aku Tak sangka kau call aku mlm tady , rasa mimpi jeh . HAHA .
Then , lepas dea dah abeh SS dengan aku , aku txt Alynn Holla . kenal dea tak ? mesti la kenal . Hot Stuff tuh ;D . agak2 txt dengan smpy kol 4 pagi lebih , dea tak reply dah . tertido kod , ntah , tak amek port . then aku tak ley tido lagi , aku call Amm Rexter II . Mengapa ada 'II' ? sebab tuh second acc dea kat fb la ngokk . -.-' call dea kejab jeh , sebab nak kacau en . dea jawab pangilan aku , perghh , suara dea , macam mintak kote lusuh doee . HAHA . bapak sangap sial - -'
Then , aku tngok mak aku dah bangun lebih kurang kol 4.50 gitu aa , aku tros tido . esoknya bangun pagi tepat kol 12.30 poopop , teros bersiap gerak Masjid semayang Jumaat . (:))

byebye



new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .