Tears
December 12, 2010, 3:02 AM ϟ 2 Babbling

weyweyh . aku menangis SIKIT doe . HAHAH .
tadi hang macam sial sikit . bohsan ada jugak , tak bohsan pon ada jugak . ikot time la . ada time aku period , ada time tak . haisshhh

(setibanya dirumah after balek dari hang) [2.20a.m] perghh . tak ley tido siall . tataw nak buad apa , onl jeh and maen game je la . then , Biela call , dea ckp buad SS , aku layan jab . jab jeh , tak lama . sebab touchn dengan dea sikit siang tadi time Hang . AHHA . bodo jeh , agak 5 min jeh aku layan dea , then , dea kata pegy lah maen game dulu . aku pon dengan segera switch off phone aku . (focus ke game bai) tepat kol 3, aku pon dah bohsan , jadi blog walker kejab . HAHA . pepps ! . aku baca Aisyaa anak Uncle Yusuf punya blog oh :):) . sumpah aku ternitis kan air mata doe . aku tataw nak ckp apa wey , rindu kau jugak . em :( cewah , jambu plak aku , muka ganas pecah rumah hati bertaman lebat . AHA . apa2 pon , moga kite d'jodoh kan kembali yaa

Imissyou

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .