1st day school
January 4, 2011, 1:37 PM ϟ 0 Babbling

Bangun pagi pukul 7 , siapsiap kol 7.30 gerak keluar dari rumah , aduhh , gila lambat dah , dalam beberapa minit kemudian , motor aku enjin mati , kehabisan minyak kod aku check . kemakk apaa . kol 8.15 aku sampai sekolah , lepak jab depan sekolah kat bustop , then nampak bobot berjalan kaki sensorang pngey aku AZIQ ! , dengan rokok suria di tangan dea . HAHA , then , kol 8 lebih baru masok sekolah , dah lewat en , pengawas bawak kitorang jumpa Pengetua , then kitorang dibagi amaran , and and rambut ku dipotong hingga nipis - -' . sumpah aku nyirap tadi . kol 1.10 , balek time , Hujan gila lebat - -' , basah lenjun aku nampak bra kat dada aku . HAHAHH , sampy ruma tngok mak bapak adik aku ada . - -' tak dapat onl aku , that's why aku lmbt update blog ney . yaw :)

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .