a Adventure Dream ;)
July 10, 2011, 3:37 PM ϟ 0 Babbling

yeayeahh , today is my 1st time ever post about dream aku last night 9/7/2011 . haha , aku mimpi pasal TRANSFORMER doh :/
The Story begin with
|
|
aku terkejut bila digempar kan berita panas terkini di TV3 yang mengatakan bahawa ada letupan yang sangat kuat di kawasan perumahan aku , *kat belakang rumah aku . Then something that crashed gone , macam dalam cerita transformer lah kan , meteor robot tuh jatuh , then dia bergerak , lebih kurang la . haha . Jam dinding aku dah menunjukkan tepat pukul 2 pagi aku pun terus la take a nap . then keesokkan hari nya aku bangun tidur , ada sebijik 125z coverset yellow racing , WOAHH , sumpah aku terkejut doh sebab sekali dengan kunci kat motor tuh . aku pun apa lagi m terus lah gerak ke sekolah naik 125z yellow coverset aku tuh . *aneh jeh an , member aku semua terkejut beruk tanya aku mana aku rembat motor tuh , mana aku pinjam lah bagai kan , aku pun sembang lah bapak aku bagii . hahahaha gelak besarr . time nak masuk sekolah pukul 8 , *member aku masuk dulu ada sebijik kereta rally , then kite tuh transform jadi satu robot besar , then moto aku pun bertukar jugak ,sial aku goyang doh >< then , 125z aku pun berlawan habishabisan dengan rally car tuh , and 125z aku nak kalah sebab dia kecik , dia tuka jadi motor balik , suruh aku naik and dia terus bawak aku lari jauhjauh . mlm tuh aku pun spent time dengan 125z aku , tanya dia bagai asal mana lah , kenapa rally car tuh aim aku , then 125z tuh jawab , 'kau ada sesuatu yang diorang nak , aku sebagai guardian kau kena protect kau' , aku pun cakap la , 'kau ni macam transformer lah yang aku tengok minggu lepas , badan kau dah la kecik' . then dia usha kereta ferrari sebelah rumah aku , and dia terus copy paste kereta tuh .




lawa kan . haha , then aku pun 'WOAHHHH , kau hebatt , HOT aku nanti gerak pavy naik ferrari' *ayat budak kejar hot . hahahahaah (gurau) . then esok nya , aku gerak sekolah macam biasa ke maple atas sekolah aku dulu , naik ferrari baii , member aku pun macam syak yang aku ada bela jin , lahacau ! haha , then si amir berkata demikian "weyh ziq , kau masyuk an , dah ada kereta sekarang , jom aa taya masuk sekolah , KITA KE SUNGAI TENGALA" . haha , then AKU SEDAR YANG AKU MIMPI PADA TEPAT PUKUL 12.30 SIANG TADI OLEH SEBAB MAK AKU KETUK PINTU NAK PINJAM TUALA , ALAHAII , :(

okayy , the story end here , aku tau korang tak caya kan , *yeah aku ada tokok tambah sikit but swear memang aku mimpi pasal transformer . aku harap , nanti ada la bebetul punya . walawehh , but tanak perang2 macam kat cinema tuh :/ kbyeee .
HARAP KORANG FAHAM AND TIDAK BOSAN
copyright reserved : aziqrichard

new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .