I'm Crying :'(
September 9, 2011, 5:34 PM ϟ 0 Babbling


Selamat Kembali ke Ramatullah Aslan :'(
sumpah aku sedih weh bila balik sekolah tadi tengok kau kepala pecah dekat tepi pokok sebelah rumah aku >.< aku taktau siapa yang buat , ada orang pukul ke or kena langgar. kalau dia kena langgar mesti mati kat tengah jalan tapi bangkai dia ada kat tepi pokok. takkan killer drive tuh angkat bangkai kucing aku letak ke tepi kan.
Boleh jugak dikatakkan orang pukul dia. yelah kan ramai tak puas hati dengan kucing aku sebab dia suka gigit orang. macam Nabel Genji benci gila dengan kucing aku tapi aku tau bukan dia yang buat.

Takp lah , aku redha jeh . kucing je pun. esok lusa ada lah yang baru. lagi ganas lagi. IsyaAllah :)


new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .