Ragam-Ragam kawan Fesbuk ;)
September 28, 2011, 7:19 PM ϟ 0 Babbling


Antara sebasedikit penyalahgunaan facebook yang kadang-kadang mengelikan ketiak macam gambar di atas >.<'

1:Memasukkan gambar jari terluka sedikit akibat tergores sharpener.
Oh c'mon lah guys, takkan lah luka sikit pun nak show off dekat fb? kononnak simpati. aloloo terkentut nyah weh, ee peliss -.-'

2:Memasukkan gambar yang sedang menangis
alolo comel sangat weh muka kau time menangis. err nak menangis pun pergi je lah dalam bilik ni nak tunjuk kat 5000 orang kenapa? tahu lah omel -.-'

3:Mempunyai account yang lebih dari satu
yea aku tahu kau hot macam artis, sampai nak buat 2 3 account lagi. kau tahu tak kau ni annoying? orang yang sama je pun add kau dalam second third acc kau tuh. puih :/

4:Alert !
ni haa yang tak leh blaa sekali, aku kan suka stalker orang. haha so aku ada terbukak lebih dari 50 fb orang samada perempuan dan lelaki.(most girls). sumpah aku takut weh dengan info kau. ada tuh last ayat 'hate me? go hell bullshit. aku lagi benci kau duatiga kali. fuck you!' alahaii sependa mak beli kecoh macam dah kerja sendiri :/

5:Kesian tak cukup kasih sayang ibu bapa
Nangis mak aku weh baca status fb korang. 'I'm single, who want to be my serius BF/GF inbox me now' aiai jangan lah promote diri gitu, anda taktau kah diri ada dah macam ayam kat lorong maut? xD

6:Puji diri sendiri?
hmm , kenkadang memang ada tapi serius lah aku geliimattt gilaa baca >.< tiada siapa yang perfect di dalam dunia ni cik kak oi

7:What's in your mind?
What's in your mind? dalam bahasa melayunya? apa yang ada dalam kepala otak kau tanda soal. tapi yang ditulisnya benda merepek yang takda kena mengena seperti dok cerita pasal keburukan orang, tak puas hati 'aku sabar dengan kau pompuan, jangan sampai aku pecah kepala bapak kau' alamakk >.< jangan lah sampai mak bapak masuk, tak puas hati? ftf lah. aiyoo ni nak semak news feed kami kenapa? hahah yela kan , makcik nak tunjuk taiko kak long kan.


ehemm :p Facebook sudah menjadi tempat meluahkan perasaan yang mendalam di dalam hati
so apa buat nak hal , facebook aku, aku punya pasai lahh :D


hikhik sorry lah kalau pembaca ada terasa or sakit hati , jangan serang aku au . serang owner ni --->http://imputeraizham.blogspot.com/ sebab aku dapat idea dari dia. just aku tukar sikitsikit tambah sikit kasi sakit hati makan dalam :p







new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .