Here all About my Bestfriends
December 29, 2011, 1:15 AM ϟ 0 Babbling

Omegle.com
Kami hebats kami powers kami terels. Kami omegle lover

Zaiful Izham
Well First of all entry aku kali ni pasal BFF aku. BFF? apa tu? Google it. So at your 'atas' side, we got Zaiful Izham and aku call dia Aceh. 'Acih, motor acih mana?' hahah k funny doh. dia ni seorang yang pendiam and BAKHIL. gila kedekut. K i know that sorry aceh :D Well dia ni macam Korea kan, ramai cakap, and aku jelly gila. waterfak! dah taknak kawan kau ceh. bye ;)

 Who is he? aku tak payah sebut pun korang mesti kenal. Hotstuff KL Nabel Genji! kk sorry, kau tak suka aku cakap macam tu kan, ye aku tahu tu, nak berentap? mari ja xD. Okay dia ni dengan aceh sama je kedekut jugak tapi tak macam aceh. dia ni lain sikit, kat tempat kitorang, dia dipanggil Mat Singgit sebab when lepak, dia hanya bawak RM1. kenapa RM1 ? sebab nak keluar sabtu nanti :p 



*Jeling ke kanan* Ni Jebeng. Nama sebenar dia Nazli
Bapak pendek nama, hahaha okay dia ni panas baran, kalau marah je mesti cari garpu atau sudu. -.-' Tapi walau acana pun kau tetap member satu HoN dengan aku. HoN? WTH is that? google and youtube it ;)

Minaa Farah
Haaa awek ni awek. xD. Tu minaa pendek tu Farah ketod. sorry weh sengaja T.T . Minaa ooo minaa, awek Nabel. Dia ni orangnya sempoi, suka ejek aku and kelakar. And Farah pula seorang yang sopan santun baik hati and maniss aicehaicehh. *Aku bukan senang puji orang. When aku puji seseorang , aku betulbetul ikhlas. caya? tak caya sudoh.

Triple F
Go Malaysia go Harimau Malaya. Her name is Faizni Fazreen Fazera. Guess how old is she? 2012 twelve LOL ! madafaka macam 21 kan. huehuehue, dia ni seorang perempuan yang agresif tapi aku pernah tengok dia menangis. xD the moment when you cry front oh me, aku betulbetul terkejut sebab muka kau terlalu hodoh. K sorry hhahaha. Tapi kan kau lah bff aku. Banyak dah tolong aku. Takp takp nanti besar nanti aku dah jadi Perdana Menteri, aku tolong kau pula okay :)

 Your lefthandside is Luna Maya. I mean Luna Mazlan. Well she sho cute and pretty kan. yahh dia kawan baik aku juga. Seorang yang manja dan kadangkadang mulut macam LONGKANG -.-' Luna o Luna aku rindu kau yang dulu. faham kan? kau sorang je faham weh. hikhok.

Nur Shiela Ayuni , yes kau lah cousin terbest aku. Tapi kan weh, kenapa bila kau datang rumah aku and aku datang rumah kau, kita tak banyak bercakap huh? tak macam masa kecikecik dulu, potpetpotpet. now? okay kita dah matang kan. masingmasing dah mimpi and masingmasing dah pandai malu. hahahaha k i miss when we child dulu. 

Aki Apple
Seorang lelaki yang kadangkadang baik hati, kadangkadang macam pahatat. sorry aku mencarut, Jnaji lepas ni aku tak sebut dah. eh TYPO lol -.-' Well Aki, dia lah orang pertama yang datang open house rumah aku 2011. fyi , mak aku belum siap masak lagi dia dah tercongok depan rumah aku. takkan aku nak halau, dari jauh tu, so aku jemput masuk je la and 'gaini' mak aku. 

Call her Jiju. Dia pendek and bff phone aku. hahaha, best doh otp dengan dia, ada jeh ragamragam dia persoalkan. Paling best aku call dia mesti dia jawab tak kira pada pukul berapa and bila. exp 2.am 5am, 6 am, haha. By the way, dia seorang pelajar berumur 15 *2012 and mempunyai mulut yang terlampau busuk. Aku benci mulut kau weh, suka sangat menganjing aku. K i lose with 15 years old girl -.-' Haa almost terlupa *rojak BMbi* Baju pink tu Nerina kan tak salah, yeahh aku adik ipar kau weh tahun 2030. berapa umur aku pula kan masa tu #sobsob

Know her? Adyla Afyfa. Dia gelpren aku, siapa nak dia langkah Sungai Congkak dulu. Aku sayang dia ketatketat. LOL *ayat myspace* jangan tipu lah kalau korang tak pernah buat macam ni dulu. hahahah puih.
Dyl, kau nampak tak betul lah dalam gambar diatas ni, kan kawan-kawan *kening-kening. Tapi kau betul ke tidak aku suka kau. k fullstop. love you (F)

Okay nak habis dah entry aku harini. kan, kan kan. Apa? belum? haa? ohh aku? lahh nak aku cerita kan pasal diri aku jugak ke? trolololoo k jab.

Memuat.
Memuat..
Memuat...

Unsensored
Yeah that me and my kucing, Her name Chae Rin. comel kan? yeah kami chomels. meyam? pi mam :D
aku eh, seorang yang pemalas, bodoh, tolol , kurus. wahh hebatkan kutuk dirisendiri. #That'sme
Chae Rin? dia seorang yang nakal and tak reti duduk diam. For your information, SEMUA KUCING AKU, SEMUA GARANG-GARANG TAKDA PUN YANG MACAM GARFIELD.
#Tips SPM tahun depan - kenapa bff aku perempuan lebih banyak dari lelaki? biasa lah dunia kan dah nak kiamat :)
I'm a 2ne1 fanatic!
okay bye.
Jasamu dikenang nama diberi,
Buat Merai teman bestari,
Anda sahabat yang kami kasihi
Terima kasih membaca dan jumpa lagi.











new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .