Seolah-olah majalah Remaja
December 18, 2011, 9:46 PM ϟ 2 Babbling

OmG, she's shooo beautifull :o
Hi assalamualaikum, here i'm back and dah lama kan aku tak update blog dengan menceritakan hal orang lain, ee aku harap korang tak bash or troll aku nanti okay, cukup lah sekali aku kena troll haritu.aku just menceritakan hal yang betul :)

haa ni status yang tadi aku update, *clik untuk tumblrsaran :D 
warning! #bagi sesiapa yang buta lebih baik jangan tekan.


Okay so aku nak mulakan dengan jejaka idaman perempuan sekarang


Korang nampak di bawah? itu lah Aiman Rahman. handsome tak ? okay dia sememang nya handsome and ramai kan yang nak dia? cuba lah yee :> 
*Clik untuk tumblrsaran

Yang ini pula ada lah Miyyo Azman. okay he look very handsome than Aiman Rahman, really? i don't know sebab aku tak boleh nak menilai rupa rawan lelaki. you think i'm gay? haha

*Clik untuk tumblrsaran
Aku tak berapa kenal sangat dia ni sebab? aku punya 'hi' dekat dia tak pernah di reply. okay pity me sobsob t.t . and wherever it is, aku dengar cerita dekat twitter yang dia delete/deactivate acc fb, page and twitter dia. maybe :/ but why? bash? troll? okay aku doakan moga kau sihat diluar sana okay, nah hashtag #PleaseComeBackMiyyoAzman :)


HafizRahim
AsyrafAronz

Okay here we know arrive at part facebook hottest liker's. Diatas ialah asyraf and hafiz, siapa lah yang tak kenal diorang dua kan, dengan satu status tak sampai 1 jam sahaja dah boleh cecah 500+ likers. wow amazing, belum kalau status tu dibiarkan selama 2 jam or 3 , or 4 . kira sendiri or kalau tak percaya pergi search dekat fb okay :)
and opss i almost forgot ada lagi sorang and SHE IS WOMEN xD
MayaGabriella
tu kat atas tu, comel kan? aku rasa kalau aku tak mention nama dia pun korang dah kenal dah. hahaha. okay hanya tiga orang je la yang aku rasa aku tau status's fb paling banyak likers. kalau ada yang lain tu, sorry lah ye tak letak. masa dekat cc orange ni tidak mencukupi xD



Okay now we talk about him. Bunny Smith. kenal dia? dia kawan aku okay sayangcayang dia. haha #AkuBukanGay.
Okay apa ye aku nak boalkan tengtang *typo Bunny ni, dia banyak fans, yeah sampai sign name dia gila walawehh it's alot okay ! Aku ada jugak terbaca status dekat fb yang ramai betul sedang mengutuk 'sign name sana sign name sini' okay kurangkurangkan lah dosa anda okay. Bunny, aku Aziq harap kau steady macam dulu okay, aku rindu nak lepak dengan kau :)





*Bawah Sulit #macam dekat paper exam LOL

*Clik untuk tengok jerawat :p
haa awek molek atas ni fewwitt. korang kenal tak? okay mesti kenal punya, nama dia Intan Najuwa. okay she never tell me her dad's name. bapak kedekut kan, kenapa dia aku tulis dalam sini? sebab aku dah taktau nak letak gambar perempuan siapa dah. Hmm, haa aku nak cakap dia lah perempuan yang tercantik dalam list kawan-kawan yang kenal aku okay. #TakPasal-Pasal



 So let's we talk about twitter girls/boys. ehemm sekarang ni zaman twitter kan sampai facebook pun nak tiru twitter dah, TIMELINE. macam-macam lah kau ni Mark. kenal mark? *Clik untuk tumblrsaran. kalau boleh clik <-- hahaha. jangan mare nanti cepat tue.


Kanan is akbarazman dan Kiri is EkynAris
Duadua makhluk Allah ni memang aku suka baca tweet diorang, okay tweet diorang damn awesome. ada ayat tersendiri. ayat apa? siapa ada twitter and dah follow diorang tahu lah apa ayat tweet diorang. so nak tau follow diorang okay. and and and i almost forgotten them --->@OhhgoditsKYO, Asyeed RazakHuwaidanassier dan Lesungbatu 


And not forget about iDylanBarker. okay i really love your tweets. your tweets is so awesome and i really adore your word. go follow him and read his every 5 minutes tweets okay





HAAAAAAAAAAAAAAAAAA~ ni korang mesti kenal ni. ingat tak masa bila tah, kecoh satu news feed facebook APITAPITAPIT kecoh TL twitter ApitApitApit ahakss. aku yakin mesti ada lagi orang yang tak kenal dia kan. 1 2 3 4 5 cakk scrool down please.

*Clik untuk tumblrsaran
haa ni lah Apit, aku ambil gambar ni dekat twitter dia. idk sama ada real or fake biar lah Tengku Sophia je yang tahu. hahaha #tetibe
Okay sumpah atas nama Allah aku tak tipu when i read Apit's words on his twitter, mulut aku terbuka and bila aku usha cousin aku dekat sebelah pun tersenyum dan tergelak terbahak-bahak bila lepas baca ayat dia. aku tau korang pun sama kan. okay jangan tipu :) p/s tadi aku buat twitter untuk adik aku and bila keluar bab nak follow artis tu ada nampak Apit. woahh :o okay byee Apit :)
He is my new idol *DarkNakalz


Ohhohh aku lupa lah pasal mereka yang sering buat kita tertawa. majalah terbaru terbaik APKK or twitter - LePaviHipsterzz . aku nak upload gambar tapi takkan nak upload gambar pavi. gila ko. matured lah sikit. hahaha Apkk's tweets pun lebih kurang funny jugak lah dengan Lesungbatu tapi Apit lagi kelakar. tiantian. *typo hahaha




Stop about Apit and LePaviHipsterzz okay, and now about the prettiest blog i ever seen. wait 1 secs i upload the owner's pic

tradaadadadaddudududdu!
She's cute is it . Her name is Yasmin Redzuan . idk alot about her, yeah lol kami tak pernah berkawan pun didalam fb. aku tau pun sebab aku ada terbukak blog dia haritu. nak tengok? okayy here it is http://banglamerahjambu.blogspot.com . nilai kan sendiri okay :)
ehemm takkan perempuan je kan, aku pun ada lakilaki okay. DIDI WHOAA.
kenal dia? aku rasa aku tak perlu upload gambar dia kod sebab gambar dia pun banyak edit, muka tak nampak sangat. haha sorry Didi. tapi blog dia memang the best. aku bila sedih je kena marah dengan mak bapak aku, aku bukak lah blog dia. rasa lepas tengok ombak rindu sedihsedih pun aku terus bukak blog dia. nak tengok? http://didiwhoa.blogspot.com/ . shushuss pi sana bukak blog depaa. jangan kesini lagi ! :(



LOADING.. 
LOADING...
LOADING....







Virus detected !

 Sorry kalau gambar diatas lintang pungkang, dah lebih 2 jam aku depan lappy and now battery lappy aku dah low. so aku rushing. xD

Hujung kanan Elfira Loy, tengah Aiman Kamilah Bintang hujung kiri Erin Malek.
ohhmyyGod aku memang suka tengok depaa, shoshosho cute LOL . tapi paling comel bagi aku mesti lah Erin Malek doo, kakak erin sombong sangat lah dengan adik Aziq kenapa ye? haha jangan nak kakak sangat lah kan, she's 17 and i'm17 too. so YOU jangan sombong sangat dengan I okay Erin. hahaha gentle Erin kalau baca blog aku ni termuntah habis xD

Tuu elfira loy, adik aku minat lah dia sebab dia berlakon dengan Randy Pangalila nanti. tu lah susah betul kalau jadi Peminat Fanatik Nada Cinta. Ashiteru lakonan Erin takmo tengok. LOL @@

Tapi jangan dilupakan Aimannazli00 *nama twitter dia si handsome comel yang berumur 14 tahun kan, tak silap aku la aku tengok dekat google je, sorry kalau salah t.t



Ni ayam ni apa pula? tweets awesome? status likers? handsome beautiful? haha bukan bukan , setiap pertemuan mesti ada perpisahan
Aku memohon maaf jika selama aku menulis diatas telah terguriskan hati sesiapa pembaca and aku harap korang maafkan segala ayat-ayat jahat and typo #kalau ada, aku. aku takmo kena curse okay :)


Kalau ada sumur di ladang

Boleh saya menumpang mandi

Kalau ada umur yang panjang
Boleh kita berjumpa lagi



new past

[ Owner ] [ Follow ]


Template by mhz .